Brug telte som reklamesøjler

Et telt er måske ikke den mest traditionelle vej at gå, når man tænker markedsføring, og hvor man skal lægge sine penge. Men der er muligheder, som de fleste ikke kender til, hvis man vælger at gøre brug af telte og pavilloner som reklamesøjler.

De kan bruges mange steder

Selvom det ikke er den vej, som de fleste firmaer tænker, så har du måske set de smarte pop up telte fra Biltema eller Harald Nyborg. Disse er lavet, da der med garanti er et marked for dem i Danmark med vores fest kultur og de mange festivaller landet over.

Du kan gå i deres fodspor og få produceret et pop up telt og en pop up pavillon, hvor dit logo eller brand er på. Ved at gøre dette, så kan du sælge dem op til festivalsæsonerne, og få reklame for din virksomhed ud på markerne, så de bliver set hele perioden hvor en festival er aktuel.

Til de store festivaller kommer der mange tusinde mennesker, og hvis man har solgt bare 30 telte eller pavilloner, så har man mulighed for meget eksponering for billige penge. Derfor kan det endda være aktuelt, at man sælger de telte og pavilloner man får produceret med et tab, da værdien ligger i reklamen og ikke i at sælge dem med gevinst.

Du kan bruge dem på messer

Udover at få produceret en pop up pavillon til festival og fest, så kan du også få dem produceret, så du selv kan bruge dem internt. Det kan som eksempel være hvis du skal på messe eller til en konference, hvor du har betalt for at få en bod. Her kan du så benytte en pavillon med dit eget logo på, som gør, at du bliver mere synlig og samtidig får mere reklame.

Ønsker du at gøre dette, så er det dog vigtigt, at du tænker over designet, så den udstråler præcis det du ønsker med din virksomhed, og så folk ikke er i tvivl, når de ser din pavillon. Gør du dette, så er det en god måde, hvorpå du kan erstatte brugen af de normale bannere, som de fleste virksomheder bruger.

Hvis du skal bruge en pavillon på en messe, så er det vigtigt, at du sikrer at du må tage den med. Der er til nogle messer og konferencer regler for, hvordan du må lave din stand. Hvis de ikke godtager brugen af en pavillon, så bør du benytte et traditionelt banner i stedet.